VERZENDING EN LEVERING

1. Woonaccessoires 

Zodra uw betaling op onze rekening staat wordt uw bestelling zorgvuldig verpakt en verzonden. Wij streven ernaar uw verzending binnen de 2 werkdagen (binnen België) tot 7 werkdagen (buitenland) van uw betaling te verzenden. Wij verzenden niet op zon- en feestdagen. Je kan je pakje zowel thuis als op een ander adres laten bezorgen. Geef dit gewoon even aan bij de bevestiging van je bestelling. Indien een artikel niet op voorraad is, is de levertermijn zoals aangegeven op de productpagina.

2. Meubels

De leveringstermijn staat vermeld op de productpagina. Wij leveren op afspraak via een transportfirma op de gelijkvloers.

 

OPHALING

Enkel en alleen na afspraak via e-mail. Afhalen van woonaccessoires kan op het afgesproken uur, zodat wij het pakje kunnen klaarzetten & dit op volgend adres: Heyaard 10, 2960 St.Job-in-‘t-Goor). Indien jullie de bestelde meubelen zelf willen ophalen, is dit in een magazijn te 2000 Antwerpen op afspraak.

 

HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

1. Woonaccessoires

Bestel je voor meer dan € 175? Dan vragen we geen verzendkosten voor leveringen in België en Nederland. Voor bestellingen minder dan € 175 betaal je de verzendkosten. Die kosten zijn afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van je bestelling. Wij werken samen met de pakjesdienst Bpack van Bpost, zowel voor nationale als internationale zendingen.

  

tarieven in EUR

 

<2 kg

<5 kg

<10 kg

<20 kg

<30 kg

België

 

5,50

5,50

6,50

8,50

11,50

Nederland

 

7,50

9,00

10,50

12,50

14,50

 

2. Meubelen

Bestel je voor meer dan € 175? Dan vragen we geen verzendkosten voor leveringen in België en Nederland. Voor bestellingen minder dan € 175 betaal je de verzendkosten. Voor klein meubeltransport bedraagt de verzendingskost € 35,- in België (€ 45 in Nederland), het transport van meubelen bedraagt dit € 80,- in België (€ 100 in Nederland).

 

HOE EN WAAR KAN JE JE PAKKET LATEN LEVEREN?

Bpack@HOME

Je kan je pakje zowel thuis als op een ander adres laten bezorgen. Geef het gewenste leveringsadres in bij de bevestiging van je bestelling. Is er op het gewenste leveringsadres toch niemand aanwezig wanneer de postbode langskomt met jouw pakket, dan krijg je een zendingsbericht in de brievenbus. Je kan dan kiezen om het pakket op te halen op het postkantoor of je kan bellen om gratis een tweede presentatie te vragen.

 

Bpack@BPOST

Met Bpack@bpost kan je jouw pakket heel eenvoudig naar een postkantoor of PostPunt (boekhandels, benzinestations, supermarkten enz...) in de buurt, dicht bij je werk of vlak naast of in je favoriete winkel, laten versturen. Je kiest zelf waar en wanneer je jouw pakket ophaalt.

Hoe werkt het?

Stap 1 : Kies tijdens je bestelling voor een levering via Bpack@bpost.

Stap 2 : Kies je favoriete afhaalpunt via de Bpack@bpost zoekmotor.

Stap 3 : Wanneer je pakket is geleverd in het afhaalpunt van jouw keuze, ontvang je een sms, e-mail of telefoontje met de mededeling dat je jouw pakket kan afhalen. Vervolgens heb je 15 dagen tijd om het op te halen.

 

HULP NODIG?

Heb je nog nooit online besteld en kan je wat hulp gebruiken? Of heb je nog vragen? Je kan ons bellen op het nummer +32 (0)3 477 94 75 54 van maandag tot vrijdag van 13h tot 17h of mail ons info@cdhome.be